loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تعلیم و تربیت، فلسفه و محیط اخلاقی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100181 10003022
52,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ارتباط آموزش با ارزش‌ها دوسویه است: همان‌گونه که تعلیم‌و‌تربیت در کیفیت محیط اخلاقی اهمیت دارد، محیط اخلاقی نیز در یک زمان و مکان مشخص، نقشی مهم در ماهیت تعلیم‌و‌تربیت ایفا میکند. در این کتاب، گراهام هیدن، استاد برجسته فلسفة تعلیم‌و‌تربیت، آموزش ارزش‌ها را نه فعالیتی مجزا در مدارس، بلکه آن را جنبه‌ای از تعلیم‌و‌تربیت میداند که هم فضای ارزش‌های پیرامونی را منعکس می‌کند و هم به تغییر آنها کمک می‌کند. بدین‌وسیله نقش مدارس در پرورش شهروندانی با مسئولیت‌پذیری اجتماعی، که یکی از مباحث کلیدی سال‌های اخیر است، روشن می‌شود. مطالب این کتاب آموزشگرانی را که با تعلیم ارزش‌ها، اصول شهروندی، و آموزش فردی و اجتماعی سروکار دارند با چشم‌اندازهای جدید آشنا می‌کند.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی به عنوان منبع مبنایی ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما