loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ابهام زدایی از اقتصاد اسلامی

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده حسن سبحانی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 282

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«ابهام‌زدایی از اقتصاد اسلامی» مجموعه جامعی مرکب از چهل و پنج پرسش اساسی در خصوص وجوه گوناگون اقتصاد اسلامی است که طی هشت فصل طبقه‌بندی‌ و ضمن پاسخگویی تبیینی به آن ها، مباحث مطروحه با افزودن پی‌نوشت‌های لازم مورد پشتیبانی قرار داده شده است.
این سئوالات معطوف به ابهامات، پرسش‌ها، کنجکاوی‌ها، انکارها، تمجیدها و قابلیت سنجیهایی است که پیرامون اقتصاد اسلامی شکل‌گرفته و ابهاماتی را در کنار مشکلات اجتناب‌ناپذیر دوران رشد و نضج اقتصاد مقید به اسلام فراهم آورده است.

این کتاب بر آن است تا از این مسیر برسرعت رشد و گسترش ادبیات اقتصاد اسلامی افزوده شود و در عین حال با عجین شدن مجدد اخلاق و اقتصاد و به‌طور خاص اسلام و اقتصاد، ضمن کاستن از گستره فقر، بر وسعت و سیطره رشد و فراوانی امکانات لازم برای زمینه‌سازی نائل شدن انسان به هدف اصلی از خلقت وی که همانا عبادت پروردگار است افزوده گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما