loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روسیاهی با یقه سفید!: فساد اقتصادی در ایران و راهکارهای مقابله با آن

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100214 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پژوهش حاضر، به دنبال ارائه وضعیت کلی مفاسد اقتصادی در جمهوری اسلامی، سعی خواهد گرد نشان دهد مقابله با فساد هم در نظر و هم در عمل با رویکرد انقلاب اسلامی شدنی است و در این زمینه، دانشجویان، مسئولات و سایر مردم هر کدام وظایفی دارند.

… دولت می‌تواند با کاهش منافع قاچاق کالا و نه صرفاً افزایش هزینه‌های ناشی از نظارت و تنبیهات آن، با تقبل هزینه‌ای بسیار نازل‌تر به موفقیت‌های مشابهی در کنترل قاچاق دست یابد. بسیاری از تخلفات گمرکی، به اظهار قیمت‌های نازل‌تر یا مقادیر کمتر کالاهای واردشده مربوط نمی‌شوند؛ بلکه بخش اعظم «خلأ قاچاقی»که پدید می‌آید به واسطۀ همان ترفند«تبدیل مرغ به بوقلمون» است؛ به بیان دیگر، قاچاقچیان صرفاً درباره نوع کالاهایی که وارد کشور می‌کنند دروغ می‌گویند و این امر تا حد زیادی به شیوه‌های تعرفه‌گذاری مربوط می‌شود. میزان تعرفه گمرکی تا حدود زیادی بستگی به نوع کالا دارد، اما گاهی تغییرات و تفاوت در تعرفه‌ها مبهم و توضیح‌ناپذیر به نظر می‌رسند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما