loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بانویی از مریدان کوثر: برداشت‌هایی اخلاقی تربیتی از زندگی بانوی انقلاب

ناشر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

نویسنده مریم صادری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 196

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100327 10003022
42,000 37,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

از آنجا که تبیین و تبلیغ افکار، منش و کردار بانوان مسلمان، متعهد و اندیشمندی که موفق و تأثیرگذار در معرفی ارزش های دینی و انسانی می باشند، از ضروریات مطرح در یک جامعه الهی است؛ در این راستا بر آن شدیم با معرفی چهره هایی که با استمداد از سیره زهرای اطهر، خدیجه کبرا و عقیله بنی هاشم(ع) توانستند ارزش واقعی یک انسان را در جنسیت زن نشان دهند، سهمی در تبلیغ این ارزش الهی داشته باشیم. معرفی شخصیت همسر بزرگوار حضرت امام سرکار خانم خدیجه ثقی رحمه الله علیها که به حق از چهرههای واقعی یک زن مسلمان ایده آل متعهد و اندیشمند است، می تواند بهترین الگو و مقتدا برای بانوانی باشد که می خواهند با حفظ حرمت و تکریم شأن و جایگاه خود و با تجهیز نفس خویش به دو بال علم و اخلاق، راه رسیدن به کمالات الهی و انسانی را بپیمایند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما