loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تو زودتر بکش 3: روایت نیرو های عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته‌ ای و موشکی ایران

کتاب های اطلاعاتی - امنیتی 5

5 (2)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده رونن برگمن

مترجم وحید خضاب

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 464

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100362 10003022
210,000 189,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تو زودتر بکش جلد سوم اروایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از شصت سال ترورهای موساد.
تو زودتر بکش آخرین اثر تحقیقی برگمن است. کتاب، روایت «اسرائیلی» از پیش زمینه ها و روند تشکیل سازمان های اطلاعاتی این رژیم است و در این بین بیش از هر چیز ترورهای صورت گرفته از سوی این دستگاه ها تمرکز دارد.
برگمن، برای به دست آوردن تصویری از سیر و عملکرد این دستگاه ها، هزاران سند (که برخی از آنها، محرمانه بوده و به صورت غیر قانونی، در اختیار او قرار گرفته) و تعداد بی شماری کتاب و مقاله را بررسی کرده است. اما اهمیت بیشتر این کتاب، به صدها مصاحبه اختصاصی نویسنده با کسانی بر میگردد که خود به صورت مستقیم در این سازمان ها (یا در وقایع مورد اشاره در کتاب) حضور داشته اند و رتبه سازمانی یا عملیاتی برخی از آنها نیز در بالاترین سطح بوده و همین، اطلاعات آنها را به معنای دقیق کلمه «دست اول» کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما