loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ابزارهای دیجیتال در برنامه ریزی مشارکتی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100457 10003022
68,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فنّاوری، ما و زیست‌جهان ما را دگرگون می‌سازد و نه تنها برایمان قابلیت‌های جدیدی فراهم می‌آورد، بلکه جهان‌های تازه‌ای را نیز برای فهمیدن و به اشتراک گذاشتن با دیگران پیش رویمان قرار می‌دهد. فنّاوری خدمتگزاری خوب، اما در عین حال اربابی نابکار است. از این رو باید بیاموزیم که چگونه آن را به‌درستی در جهت بهبود محیط خود به خدمت بگیریم.

کتاب حاضر مجموعه‌ای از مقالات درباره جایگاه ابزارهای گوناگون فنّاوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه‌ریزی و توسعه شهری است که بر تجارب کشور فنلاند، به عنوان جامعه‌ای پیشرو در این حوزه، تمرکز دارد. مؤلفان با رویکردهای متنوع کمّی و کیفی ضمن تبیین چارچوب نظری مرتبط با بوم‌شناسی ابزارهای برنامه‌ریزی مشارکتی، به وضوح نحوه کاربرد آن ها را در عمل تشریح می‌کنند. این کتاب برای آن دسته از پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های معماری و شهرسازی، جغرافیا، و محیط زیست که به مطالعه، تحقیق و عمل در حوزه برنامه‌ریزی و طراحی مشاکتی تمایل دارند، سودمند است.کتاب حاضر برای دروس مشارکت در شهرسازی، روش تحقیق و تدوین پایان‌نامه، روش‌های برنامه‌ریزی شهری، طراحی و کاربرد نظام اطلاعات شهری، اصول سیستم‌های اطلاعات مکانی، اصول GIS، GIS پیشرفته، کارگاه کاربرد GIS در مدیریت شهری برای دانشجویان رشته شهرسازی و همچنین دروس شهر هوشمند، هوشمندسازی شهری و مشارکت ذی‌نفعان محلی، برنامه‌ریزی کاربری اراضی شهری، مدیریت شهری و توسعه محلی، مدیریت توسعه پایدار شهری برای دانشجویان رشته جغرافیا قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان در حرفه شهرسازی و مدیریت شهری نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما