loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش تحقیق و مرجع شناسی فقه و اصول

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100461 10003022
86,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دانشجو در مرحله پژوهشی تحصیلات تکمیلی، پس از گزینش مسئله تحقیق و آگاهی از پیشینه پژوهشی آن، طرح پژوهشی را تدوین و به دانشگاه محل تحصیل تسلیم می‌کند تا پس از تصویب در گروه آموزشی یا پژوهشی، نسبت به اجرا و گزارش آن اقدام نماید. در این کتاب، گام‌های سه‌گانه طراحی، اجرا و گزارش پژوهش در زمینه فقه و حقوق به صورت کاربردی ارائه شده است و بین روش فقه‌پژوهی فقیهان و روش تحقیق مصطلح در ادبیات پژوهشی دانشگاهی پیوند ایجاد شده است. نظر به اهمیت آشنایی دانشجویان با آثار مرجع، اطلاعات کتاب‌شناختی اهمّ آثار عالمان امامیه در زمینه فقه و اصول فقه، و اهمّ آثار شافعیه، حنابله، حنفیه و مالکیه در زمینه فقه ارائه و روش مطالعات تطبیقی در فقه اسلامی تبیین شده است.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته الهیات (فقه و مبانی حقوق اسلامی) در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روش تحقیق و مرجع‌شناسی فقه و اصول» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی رشته فقه و حقوق اسلامی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما