loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تابعیت اعضای خانواده در حقوق ایران

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده مصطفی دانش پژوه

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 250

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100503 10003022
58,000 55,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تابعیت اعضای خانواده در حقوق ایران تالیف مصطفی دانش پژوه توسط نشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به چاپ رسیده است.

یکی از دروس اختیاری مصوب برای کارشناسی ارشد حقوق خانواده، درسی یک واحدی با عنوان «تابعیت اعضای خانواده» است که تابعیت را از منظر عضویت فرد در خانواده موضوع بحث قرار می‌دهد.
کتاب حاضر که به منظور ارائه متن درسی مذکور فراهم آمده است، با رویکرد خانواده محور نگارش یافته و به همین دلیل، طبیعی است که فصل‌بندی و چینش مباحث آن با کتاب‌های متداول تا اندازه‌ای متفاوت باشد تا بتواند مسئولیت خود را به انجام رساند و تابعیت ایرانی فرد را، از موضع و پایگاه خانوادگی او مورد مطالعه قرار دهد.
از این رو پس از اشاره به مفهوم خانواده و کلیات تابعیت (بخش اول)، برخورداری یا نابرخورداری هر یک از اعضای خانواده را به تفکیک و هر کدام را در دو قسمت (هم مستقل از عضویت در خانواده و هم به عنوان عضوی از خانواده) تبیین می‌کند (بخش دوم).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما