loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تبلیغات و عملیات روانی در جنگ ایران و عراق

1 (1)

ناشر روایت فتح

نویسنده علی محمد نائینی

تعداد صفحات : 303

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این اثر در 5 فصل نوشته شده و مرور تحولات جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و شرح ماهیت تبلیغات و عملیات روانی در این جنگ را دربر دارد.
فصل نخست با عنوان «سیری اجمالی در تحولات جنگ ایران و عراق» مباحثی نظیر «زمینه سازی جنگ»، «وقوع جنگ» و «آزادسازی مناطق اشغالی در تداوم جنگ» را مطرح می کند.
«مفهوم و ماهیت تبلیغات جنگ» عنوان فصل دوم کتاب است که در آن مفهوم و ماهیت موضوعاتی همچون «تبلیغات»، «عملیات روانی»، «شایعه» و «روش های تبلیغات و عملیات روانی» بررسی شده اند.
فصل سوم با عنوان «تبلیغات ایران در جنگ تحمیلی» شامل شرح روش ها و ابزار های تبلیغات ایران در جنگ است و در فصل چهارم با عنوان «تبلیغات عراق در جنگ تحمیلی» مواردی همچون «سازمان و جایگاه تبلیغات در رژیم بعث عراق»، «اهداف تبلیغی عراق در جنگ» و «ارزیابی عملکرد تبلیغی عراق در جنگ تحمیلی» بررسی شده اند.
فصل پنجم نیز شامل پرسش ها و پاسخ هایی درباره مباحث مورد نظر کتاب «تبلیغات و عملیات روانی در جنگ ایران و عراق» است. این کتاب در قطع وزیری و 303 صفحه با شمارگان 2200 نسخه و بهای 60 هزار ریال از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما