loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صهیونیسم و نقد تاریخ نگاری معاصر غرب

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10054 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

واژة صهیونیسم همشیه با قتل و کشتار، تجاوز و ترور، و تخریب و ویرانگری همراه بوده و پروندة جنبش صهیونیسم مملو از جنایت، نیرنگ، دسیسه و درویی است. حرکت صهیونیستی در آغاز بر اساس توطئه و دسیسه بنیان گذاشته شد و سپس با حیله و فریب و اتکا به قدرت های امپریالیستی شکل گرفت و سرانجام با توسل به زور و اعمال جنایت توانست دولت صهیونیستی اسراییل را به وجود آورد. امروز تاریخ نگاران معاصر اروپا در تلاش هستند تا صهیونیسم و سپس دولت صهیونیسم اسراییل را توجیه کنند و در این زمینه، کتاب ها و مقالات متعددی نیز نگارش یافته و کنفرانس های بسیاری برگزار شده است و می شود. نگارنده در کتاب حاضر سعی دارد تا تاریخ نگاری معاصر غرب دربارة صهیونیسم را به نقد بگذارد با این فرض که: «تاریخ نویسی معاصر اروپا در دفاع از صهیونیسم بر حفظ منافع استعمارگران مبتنی می باشد». کتاب در چهار بخش با این موضوعات تنظیم شده است: تاریخ نگاری معاصر اروپا و کشورهای تحت سلطه، استعمار و عملکرد آن در کشورهای اسلامی خاورمیانه، ظهور و تکامل صهیونیسم، و تشکیل دولت صهیونیستی اسراییل.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما