loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نماد امید و مقاومت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به روایت امام خامنه ای (مدظله العالی)

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 148

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در این کتاب ابتدا شخصیت و خصوصیات بارز آن شهید از نگاه امام خامنه‌ای همچون: شجاعت و مقاومت، تدبیر و درایت، اخلاص و صدق، انقلابیگری، امید و اعتماد به نفس، رعایت حدود شرعی، دشمن شناسی، هوش و ذکاوت، روحیة فداکاری، تلاش خستگی‌ناپذیر، مطرح شده است. سپس توصیفات رهبری از شهید سلیمانی مانند: تبلور ارزش‌های فرهنگی ایرانی، قهرمان ملی، مظهر اقتدار، ملی ترین، امتی ترین ارائه گردیده است. مجموعه این توصیفات در واقع بیان «مکتب شهید سلیمانی» است که یک مدرسه برای الگوگیری و اقتدای جوانان ایران و جهان به راه آن شهید عزیز است.

زیرنویس‌های کتاب، توضیحات لازم برای برخی نکات مطرح شده در بیانات رهبری را بیان نموده است. همچنین با ارائه پیوست‌هایی از مطالب مهم و مطرح شده در رسانه‌های جهانی و داخلی، و وصیت نامه کامل آن شهید، به تکمیل مباحث کتاب پرداخته شده است. تصاویر چهار رنگ پایانی کتاب گویای نقش و جایگاه و بزرگی آن شهید است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما