loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جایگاه فقهی و حقوقی کار خانگی زن

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100605 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

تفاوت حقوق و تکالیف زنان و مردان واقعیت های حکیمانه ای است که دست تدبیر الهی، آن را به خاطر نظم بخشیدن به نظام احسن هستی قرار داده است؛ بر این اساس، نه اختصاص حقوق خاص به مردان، دلیل بر طفیلی انگاشتن زنان است و نه متناظر قرار دادن آن حقوق خاص در ازاء تکالیف خاص، نشانه تبعیض آمیز بودن حقوق و تکالیف زنان و مردان است.

در عین حال مباحث حقوق و تکالیف بایستی هم راستا با کرامت انسانی و اصول ارزش های اخلاقی پی ریزی گردد؛ زیرا اعطاء حقوق بدون لحاظ اخلاق مداری ممکن است نا به سامانی هایی را در مسیر زندگی ایجاد کند.

هدف کتاب جایگاه فقهی و حقوقی کار خانگی زن آن است که با توسعه در مستندات شرعی اجرت المثل کار خانگی زن و پاسخ به ایراد شورای نگهبان بتواند پاسخگوی بخشی از نیازهای فکری و نظری زن مسلمان در دنیای کنونی باشد؛ زیرا زن مسلمان از یک سو معتقد و وابسته به یک هویت دینی و قرآنی به نام اسلام است از سوی دیگر در جهان پیشرفته کنونی زندگی می کند که بسیاری از مفاهیم تغییر نموده و جاذبه های جدیدی به وجود آورده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما