loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان دو شهر (افق / جیبی)

رمان های جاویدان جهان

ناشر افق

نویسنده چارلز دیکنز

مترجم نوشین ابراهیمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 704

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100663 10003022
320,000 304,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چارلز دارنی و سیدنی کارتن ظاهری مشابه، شخصیتی متفاوت و عشقی مشترک دارند. در فرانسه‌ی پس از انقلاب، ناگهان پرونده‌ای قدیمی به جریان می‌افتد و دارنی گرفتار می‌شود. اما آیا شباهت ظاهری او به کارتن، برای نجات جانش کافی خواهد بود؟

داستان دو شهر را چارلز دیکنز نوشته است. او در 12سالگی مجبور شد کرایه‌‌ی خانه بپردازد و به خانواده‌اش که به همراه پدر در زندان بودند، کمک کند.دیکنز در رمان‌هایش منتقدی خشمگین نسبت به مسایلی هم‌چون فقر و طبقه‌بندی‌های جامعه‌ی اشرافی است.

آثار کلاسیک ادبی، میراث ماندگار و بی‌مرز فرهنگ و هنر بشری به شمار می‌روند. این آثار تقریباً به همه‌ی زبان‌های دنیا ترجمه شده و به خاطره‌ی مردم جهان پیوسته‌اند.

حتی در پایتخت انگلستان، هر شب مردان مسلح، بی‌پروا دزدی می‌کردند و راهزنی رواج داشت؛ به خانواده‌ها آشکارا هشدار داده بودند که تا وقتی وسایل خود را به انبارهای امن نسپرده‌اند، از شهر خارج نشوند. دزدادن در سالن‌های پذیرایی دربار صلیب‌های الماس‌نشان را از گردن اشراف می‌زدند؛ تفنگچی‌ها دنبال جنس‌های دزدی به کلیسای سنت جایلز می‌رفتند؛ دزدها به تفنگچی‌ها شلیک می‌کردند و تفنگچی‌ها دارودسته‌ی دزدها را به آتش می‌بستند؛ و این اتفاق‌ها برای همه عادی بود.
همه‌ی این اتفاق‌ها و هزاران اتفاق مثل این‌ها، در اواخر سال 1775 میلادی رخ می‌دادند. در همین حال، هیزم‌شکن و برزگر، بدون جلب توجه به کار خود مشغول بودند و آن دو پادشاه با فک‌های بزرگ و ملکه‌های زیبا و نه چندان زیبا، هیاهوکنان راه خودشان را می‌رفتند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما