loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آناتومی ماساژ درمانی (نقاط ماشه ای)

ناشر سفیر اردهال

مترجم محمد اوستاد

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 413

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

به آغاز سفر هیجان‌انگیز خوش‌آمدید. من می‌دانم که کتاب‌‌های زیادی در مورد نقاط ماشه‌ای وجود دارد و می‌خواهم از شما به خاطر خواندن این کتاب تشکر کنم. از من خواسته شد که چاپ اول “کتاب مختصری بر نقاط ماشه‌ای” را در سال 2003 بنویسم و خوشحالم که، از زمان انتشار، این کتاب به بیش از 20 زبان ترجمه ‌شده و به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در این رابطه در سراسر جهان شناخته‌شده است.

اکنون، با گذشت بیش از 10 سال، من محتوا را کاملاً به روز و جدید کردم. من خوشحالم که تحقیقات فعلی، اسناد و تکنیک‌‌های پیشرفته برای پزشکان و متخصصان درمان‌های دستی و همچنین پروتکل‌‌های ساده خودآموزی را برای عموم، به اشتراک می‌گذارم تا بتوانند در خانه استفاده کنند.

بسیاری از شما که این کتاب را می‌خوانید ممکن است بدون درد باشید یا از درد و ناتوانی رنج ببرید. بنابراین بسیاری از این درد‌ها را می‌توان با درمان ساده، سریع و کارآمد نقاط ماشه‌ای برطرف کرد. امید و دعای من برای شما این است که در صفحات این کتاب درمان و کاهش درد خود را پیدا کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما