loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاهزاده و گدا (افق / جیبی)

رمان های جاویدان جهان

ناشر افق

نویسنده مارک تواین

مترجم محسن سلیمانی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100708 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تام، گدازاده‌ای که با شاهزاده ادوارد در یک روز به دنیا آمده است، روزی به دعوت ادوارد به قصر می‌رود و به خواست شاهزاده، لباسش را با او عوض می‌کند. این جابه‌جایی آغاز ماجراهایی عجیب و خواندنی است.

شاهزاده و گدا اثر مشهور مارک توین است. این رمان سال‌هاست که در سراسر دنیا به زبان‌های مختلف ترجمه و منتشر می‌شود.
مارک توین در کودکی ترک‌تحصیل کرد و با ماجراجویی وارد شغل‌های گوناگونی چون حروف‌چینی، کارگری، کشتیرانی و کار در معادن و جست‌وجوی طلا شد. او سرانجام با آموخته‌ها، سفرها و قلم آتشینش به شهرتی جهانی رسید.

به هر حال زندگی تام نسبتا خوب و مطلوب می‌گذشت، مخصوصا در فصل تابستان که از هر فصلی بهتر بود. تام تنها به همان اندازه گدایی می‌کرد که بتواند خود را از خطر گرسنگی نجات بخشد، زیرا قوانین سخت و شدیدی علیه گدایی وجود داشت و متخلفین به مجازات سنگینی می‌رسیدند. به همین جهت وی قسمت اعظم وقت خود را صرف شنیدن قصه‌های شیرین و افسانه‌های کهن و مطبوع بابا اندریو می‌کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما