loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راز انگشتر فیروزه

خاطرات شهناز عبدی همسر شهید مدافع حرم علی آقایی

ناشر خط مقدم

نویسنده لیلا نظری گیلانده

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 100794 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«راز انگشتر فیروزه» خاطرات شهناز عبدی همسر شهید مدافع حرم علی آقایی به قلم لیلا نظری گیلانده توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده است.

شهید علی آقایی از رزمندگان مدافع حرم بود که 6 ماه بعد از شروع زندگی مشترک در بهمن 1394 به صورت داوطلبانه روانه جبهه مبارزه با تروریست‌های تکفیری شد و هفتم اسفند ماه 94 در حلب سوریه به شهادت رسید.
پیکر این شهید بزرگوار در دست تروریست‌های داعش جا ماند که با تلاش‌های تیم تفحص در تیرماه 1394 بعد از چهار سال دوری از خانواده به وطن بازگشت و در شهر اردبیل به خاک سپرده شد.

در این کتاب شهناز عبدی روایتی از زندگی کوتاه با این شهید بزرگوار را روایت کرده است و از دلهره‌هایی می‌گوید که بعد از بی‌خبری از همسرش با آن دست به گریبان بوده است.

در بخشی از این اثر آمده است:

کارم شده بود نوشتن یادداشت برای علی و رفتن به سقاخانه. دیگر طاقتم طاق شده بود. هر بار که به سقاخانه می‌رفتم با حضرت ابوالفضل اتمام حجت می‌کردم و می‌گفتم: این سه شنبه هم گذشت ولی بدون بار آخره که می‌آم. همه میگن اینجا جواب می‌گیرن! پس چرا من جواب نمی‌گیرم؟

***

شب عملیات، علی خوابی دیده بود خواب صید انگشتری فیروزه از جوی آب.
صبح که بلند شدیم، گفت دیدم توی جایی هستم درست مثل بهشت. جوی آبی روان بود. یک انگشتری فیروزه ای دیدم و تا آن را برداشتم، با صدای الله اکبر اذان صبح بیدار شدم. همه سر به سرش گذاشتیم و گفتیم: حتما می خوای بگی من شهید می شم؛ ولی در شهادت خیلی وقته بسته است...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما