loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طنز پرمغز

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101011 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شعر طنز انقلاب اسلامی به دلیل برخورداری از درون مایه‌هایی عمیق و پر مغز در عین حال که لب را می‌خنداند، دل را می‌سوزاند و فکر و ذهن را به دنبال خود می‌کشاند؛ در واقع شعر طنز انقلاب اسلامی حاوی مضامین دغدغه‌مندانه‌ای است که مصمم به اصلاح وضعیت موجود جامعه خویش است.
طنزپردازان در این‌گونه از شعر در لابه‌لای واژه‌های به ظاهر خاموش، مسائل، گرفتاری‌ها و مشکلات واقعی پیرامونی خود را دردمندانه فریاد می‌زنند و در پسِ ادبیات طنازانه خود، ریشخند‌ها و تلخندهای قابل توجهی را به مخاطب عرضه می‌کنند که حاوی پیام‌های مهمی در حوزه باورها، آداب و سنن، سبک زندگی، آیین حکمرانی و… است.

در این کتاب در کنار طرح محورهایی از قبیل جایگاه طنز در شعر انقلاب،‌ معرفی بزرگان طنزپرداز شعر انقلاب و قالب‌ها و تکنیک‌های رایج در این‌گونه شعر، تلاش شده است مهم‌ترین مضامین و سوژه‌های شعر طنز انقلاب در عرصه‌های چهارگانه مسائل دینی و اعتقادی، ‌مسائل فرهنگی، ‌مسائل اجتماعی و مسائل سیاسی با ذکر اشعار و نمونه‌های مرتبط برای مخاطب جوان تبیین شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما