loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معماری پیشرفت: شبکه مفاهیم پیشرفت از منظر امامین انقلاب اسلامی

5 (1)

ناشر عصر پیشرفت

نویسنده محمد علیان

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 692

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101118 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
300,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پرداخت به کلان مفهوم پیشرفت به عنوان موضوع محوری مرحله دولت اسلامی از سلسله مراحل پنج گانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر مورد توجه اندیشمندان و نخبگان متعددی بوده است.

کلان مفهوم پیشرفت علاوه بر آنکه موضوع محوری مرحله دولت اسلامی در نظر گرفته می شود، می تواند تقل مرکزی نظام برنامه ریزی و موضوع جهت ساز آینده انقلاب اسلامی نیز تعیین شود. که برای تفصیل هر چه بهتر این کلان مفهوم، بهتر است به مبدع و شارح اصلی آن یعنی امامین انقلاب اسلامی نمود.

نوشتار حاضر، بیان گزارش و نتایج پژوهشی است که به دنبال استخراج و استنباط شبکه مفاهیم پیشرفت از منظر اممین انقلاب اسلامی بود و در این مسیر پس از بررسی 3078 متن مشخص از امامین انقلاب اسلامی پیرامون موضوع پیشرفت، نتایج مختلف کمی کیفی، بخشی و فرابخشی مشخص حاصل شد.

تدوین و تنظیم شبکه مفاهیم پیشرفت از منظر امامین انقلاب اسلامی آغاز تعیین جهت حرکت در مسیر مترقی پیشرفت منطقه ای با پیشرانی حلقه های میانی و هسته های پیشرفت است که با انجام پژوهش ها و تولید محصولاتی دیگری چون نشاء پیشرفت، نبرد پیشرفت، نقشه پیشرفت امکان پذیر خواهد بود و این مسیر قطعا از آنچه جریان توسعه و توسعه گرایان در جمهوری اسلامی ایران دنبال می کنند متفاوت می باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما