loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی در منظومه فکری آیت الله خامنه ای (دام ظله)

3 (2)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده امیر سیاهپوش

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 372

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101157 10003022
135,000 121,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انقلاب اسلامی، متاثر از عوامل گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی که ریشه در زمینه های تاریخی دور و نزدیک جامعه ایران دارد به وقوع پیوست.

آثار و دستاوردهای داخلی و بین المللی آن نیز بسیار گسترده بوده است.
صاحب نظران عرصه های مختلف با رویکردها و رهیافت های متنوع تلاش داشته اند به تبیین و تشریح این ابعاد بپردازند.

هر کدام از این آثار نیز دارای محاسن و نواقص است. اما در مجموع مسائل نوظهور، چالش ها و آسیب های ریز و درشتی که سربلند می کنند و پیشرفت دائم و حیرت انگیز انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون، علی رغم دشمنی ها و توطئه های بی پایان، تولید و انتشار آثار جدیدی را ضروری می سازد.

می توان ادعا کرد نگاه آیت الله خامنه ای (دام ظله) به انقلاب اسلامی جامع ترین و کامل ترین نگاه به پدیده انقلاب اسلامی است که به همه ابعاد این حادثه با مبنایی اسلامی و مبتنی بر مستندات تاریخی و تجربی توجه داشته است.

اما این دیدگاه تاکنون مورد توجه و محل تحقیق اصحاب علم آن گونه که باید، قرار نگرفته است.
فهم نگاه تئوریک ایشان و ارائه آن به جامعه علمی بی تردید بخشی از خلا تئوریک موجود در حوزه های نظری علوم سیاسی و جامعه شناسی را بر طرف خواهد کرد و جامعه علمی معتقد به مبانی انقلاب با بهره گیری از این چارچوب نظری می توانند گام های بلندتری در راه تولید علم بنیادینی که راهگشای عمل سیاسی باشد، بردارد.

در این کتاب تلاش شده این نظریه در قالبی روشمند و منسجم تدوین و به پیشگاه اهل نظر تقدیم شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما