loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران - جلد اول

از تمنای اسطوره تا تقلای جامعه

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

مجموعه سه جلدی چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران به کوشش نعمت الله فاضلی و مانی کلانی، توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات به چاپ رسیده است.

این مجموعه سه جلدی، اولین پژوهش مستقل و گسترده‌ای است که به ارزیابی انتقادی دیدگاه‌های اندیشمندان کنونی ایران پرداخته است.

اندیشمندانی در حوزه جامعه و فرهنگ معاصر ایران، تلاش کرده‌اند تا نظریه یا ایده‌ای را در قالب کتاب، مقاله یا فیلم تهیه یا منتشر سازند و البته برخی از آن‌ها نیز نقشی اساسی در راهبری نظام مدیریتی کشور و به‌تبع آن تحولات ایران معاصر داشته‌اند.

اندیشمندان و صاحب‌نظران مشارکت‌کننده عبارت‌اند از: «جلال ستاری»، «رضا داوری»، «سیدمحمدامین قانعی‌راد»، «محمدرضا اصلانی»، «سیدمحمد بهشتی»، «ابراهیم توفیق»، «مقصود فراستخواه»، «تقی آزاد ارمکی»، «عماد افروغ»، «محسن رنانی»، «محمود سریع‌القلم»، «حسین کچویان» و «حمیدرضا جلایی‌پور».

در این مجلد «ارزیابی نسبت دین و سیاست»، «جامعه ایران و لایه‌های ته‌نشین‌شده تاریخ آن»، «ارزیابی نسبت اقتصاد و فرهنگ»، «اجماع نخبگان و نقش آن‌ها در توسعه کارآمد»، و... بررسی می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما