loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشنهادات فلسفی معاصر برای دانشگاه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101399 10003022
126,000 119,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، با احیای یک گفتار دیرپا در درون دیسیپلین فلسفه کار خود را آغاز می کند که به اعتقاد نویسنده ابزاری نیرومند برای مقابله با معضلات معاصر دانشگاه و تصویرسازی مجدد و خلاقانه از بسیاری از آن هاست.

این مجموعه از بسیازی از جهات می تواند به عنوان اثری برآمده از میراث جان دیویی فهم شود، کسی که برخلاف آنچه اغلب در دیسیپلین های بیرون از فلسفه فراموش می شود، دقیقا یک نظریه پرداز حوزه تعلیم و تربیت نبود ، بلکه فیلسوفی بود که آموزش و تعلیم و تربیت را به یک دعدعه کنونی تبدیل کرد .
استلال مشهور دیویی این بود که «فلسفه زمانی خود را احیا می کند که دیگر تمهیدی بریا پرداختن به مشکلات فبلسوفان نباشد و به روشی پرورده از سوی فیلسوفان ، برای مواجهه و پرداختن به مشکلات انسان ها تبدیل شود»

این مجلد هم چنین منبعی نظری برای آن دسته از اعضای هیئت علمی و نیروهای اداری و اجرایی است که ذهنی انتقادی دارند و در صدد هستند تا سیاست گذاری ها و ساختارها را در نهادهایی که خودشان در آن مشغول به فعالیت هستند تحلیل کرده و تغییر دهند .

این مجموعه طیف وسیعی از تخیل های آموزشی ممکن را در اختیارشان نهاده و به علاوه توصیه هایی کارآمد برای تغییر عملیاتی در پردیس های دانشگاهی ارائه می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما