loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه در بحران - دفتر ششم: لکان، آرنت، هابرماس و یونگ در نگاهی کوتاه

4 (3)

ناشر سوره مهر | پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

نویسنده شهریار زرشناس

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101460 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کارل گوستاو یونگ روانشناس و روانکاو سوئیسی و یکی از شخصیت های تأثیرگذار در روند فکری عالم غرب مدرن در سده بیستم میلادی است.ژاک لکان روانکاو فرانسوی است .

او آموزه های روانکاوی فرویدی را در افق اندیشه ساختار انگار و پسا اسختارانگار فرانسوی و نیز در حال و هوایی کمابیش پسامدرن بازخوانی کرده است.یورگن هامبراس یکی از روشنفکران آلماین تاثیرگذار در اندیشه اجتماعی و سیاسی غرب معاصر است .او را می توان آخرین چهره مشهور به جامانده از جریان فکری موسوم به مکتب فرانکفورت دانست.نام هانا آرنت در مقام یک اندیشمند سیاسی با آثاری چون : انقلاب . خشونت و سرچشمه های توتالیتاریسم پیوند خورده است در یک ارزیابی کلی ، هانا آرنت را می توان مدافع و مروج لیبرالیسم و منظومه ایدئولوژی های لیبرال -دموکراسی دانست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما