loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول مدیریت در نهج البلاغه

1 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده عباس شفیعی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101479 10003022
56,000 53,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب شریف نهج‌البلاغه مباحث مختلف از رشته‌های علمی وجود دارد که در حوزه‌های مختلف می‌توان آنها را تبیین نمود؛ در این مجموعه «اصول سازمانی» با رویکردی تهذیبی و تطبیقی بررسی می‌شود؛ اصول مدیریت چیست؟

آیا اصولی که در مدیریت علمی با رویکرد به وظایف مطرح می‌شود مورد تأیید نهج‌البلاغه است؟ ما با تأسی از روش متخصصان علوم اسلامی همچون فقهاء عظام که برای تبیین هر موضوعی ،پس از بیان مفهوم آن و اخذ مفهوم از عرف (مردم یا لغویین) آن را به منابع اسلامی مانند قرآن و سنت عرضه کرده و تأیید یا رد آن را با بهره‌گیری از روش اجتهادی استنباط می‌کنند، مفاهیم مرتبط را از عرف خاص (لغویین و متخصصان ) گرفته و به گزاره های علوی عرضه می‌کنیم و به پرسش اصلی پاسخ داده و اصول سازمانی (وظایف مدیران) را بازکاوی می‌کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما