loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گلستان سعدی (قابدار)

ناشر پیام عدالت

نویسنده سعدی شیرازی

تصحیح و تعلیق محمدعلی فروغی

خوشنویس مصطفی اشرفی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 350

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101525 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سعدی شیرازی، پادشاه سخن و یکی از شاعران بزرگ قرن هفتم هجری قمری آثار منظوم و منثور زیادی از خود بر جای گذاشته است. به مجموعه آثار سعدی متشکل از بوستان، غزلیات و ملمعات به نظم و گلستان به نثر و نظم، کلیات سعدی می گویند. کلیات سعدی پیام عدالت تصحیح شده توسط محمدعلی فروغی می باشد. محمد علی فروغی در سال 1316 با روش های اصولی با استاندارد جهانی، به تصحیح و جمع آوری و تدوین نسخه قدیمی کلیات سعدی پرداخت.

بوستان سعدی به انتخاب گاردین به عنوان یکی از صد کتاب برتر تاریخ بشریت انتخاب شده است. این کتاب ارزشمند از ده باب تشکیل شده است. کتاب بوستان سعدی طی سفرهای او به سرزمین های مختلف نوشته شده است؛ از این رو سرچشمه این اثر ارزشمند استاد سخن، سفرها و تجارب زیاد او بوده است.

کتاب گلستان سعدی پیام عدالت یکی از آثار مهم ادبیات فارسی می باشد که در آن نثر و نظم به صورت توامان به کار رفته است. نثر گلستان سعدی به صورت آهنگین یا نثر مسجع می باشد. طبق گفته سعدی شیرازی در دیباچه گلستان، این کتاب ارزشمند در هشت باب تالیف شده است و زمان نگارش این کتاب در سال 656 هجری شمسی بوده است. در گلستان سعدی، داستان های کوتاه به سبک پند و اندرز اخلاقی به رشته تحریر در آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما