loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصحاب امام زمان (عج) در عصر ظهور

5 (1)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده نجم الدین مروجی طبسی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 576

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101534 10003022
250,000 225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امام زمان یاران و اصحابی دارند که در ادوار مختلف تاریخی به یاری حضرت شتافته‌اند. با توجه به اینکه دوران حیات و امامت امام زمان به سه دوره غیبت صغری،‌ غیبت کبری و عصر ظهور تقسیم می‌شود یاران حضرت نیز به همین سه دوره تقسیم می‌شوند. آیت الله نجم الدین طبسی در کتاب «اصحاب امام زمان در عصر ظهور» به بحث و بررسی درباره تعداد اصحاب، ویژگی‌های ایشان، ملیت و معرفی اسامی اصحاب امام زمان، پرداخته و سؤالات و شبهاتی را که در این خصوص وارد شده، پاسخ داده است.

در کتاب «اصحاب امام زمان در عصر ظهور» این چهره‌ها را تا آنجا که متناسب با حجم و ظرفیت کتاب بوده، تبیین و تشریح کرده است و با مراجعه به منابع فریقین به سوابق و نقش و مسئولیت آنان در حکومت امام عصر پرداخته.ضمنا درباره بعضی از چهره‌هایی که ادعا شده مثبت هستند، همانند حسنی، خراسانی، یمانی و… بحث و تحقیق شده و واقعیت تبیین گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما