loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زینب خانم

4 (4)

ناشر کتابک

نویسنده عاطفه سادات موسوی

تصویرگر میکاییل براتی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101548 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همان طور که خداوند برای تمام زنان و دختران عالم ، الگویی همچون حضرت زهرا (س) آفرید. به همه نشان داد که رشد و شکوفایی ربطی به مرد بودن یا زن بودن ندارد. زن و مرد در وجوه کمالی و انسانی نزد خداوند یکسان هستند. فقط و فقط، ایمان و تقوا بین افراد تفائت ایجاد می کند.

شهیده زینب خانم کمایی (میترا) یکی از دخترانی است که به ما نشان می دهد، زندگی فقط و فقط در خوردن و پوشیدنو تفریح، خلاصه نمی شود،

او زندگی را بزرگتر و زیباتر از همه چیز دید. او زندگی را در خشنودی خداوند دید. به گونه ای که زینب، دختر چهارده ساله در همه رفتارهایش اول خداوند را در نظر گرفت.

سعی نویسنده بر آن استک ه بخش کوچکی از زندگی پر از درس و تجربه او را بنویسیم. همه ما فارق از زن یا مرد بودن، این نعمت الهی را به عنوان الگوی دست یافتنی خودمان قرار بدهیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما