loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طرح و نقشه‌ ای برای شادکامی

جست‌ و جوی خوشی و هدفمندی در زندگی روزمره

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده پل دولان

مترجم بهنام شهائی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101595 10003022
148,000 133,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

چه چیزهایی ما را شادکام می‌کنند؟ پول بیشتر؟ شغل بهتر؟ وقت‌گذرانی با خانواده؟ تجربه‌های جدید؟ ورزش‌کردن؟ تحقیقات روان‌شناسان دربارۀ شادکامی عمدتاً بر این مسئله متمرکز بوده است که کدام ورودی‌ها، از قبیل پول و شغل و روابط، با خروجیِ شادکامی همراه می‌شوند. اما پل دولان، استاد علوم رفتاری در مدرسۀ اقتصاد و علوم سیاسی لندن، بر این باور است که در «علم شادکامی» باید فرایندی را بررسی کنیم که این ورودی‌ها را به خروجی شادکامی پیوند می‌زند: فرایند اختصاصِ توجه به هر عامل. او در این کتـاب ابتــــدا مفهــــوم شادکامی و علل آن را واکاوی می‌کنـد و جایگاه خوشی و هدفمندی را در این مفهوم برجسته می‌سازد. سپس، در بخش دوم کتــاب، سه مرحلۀ پیاده‌ســـازی شادکامـــی، یعنی تصمیم‌گیــری، طراحـی و انجام‌دادن، را توضیـــح می‌دهــــد و راه‌هایی پیشنهــــاد می‌دهـــد که بتوانیـم زندگی خــــود را به شکلی تازه بازسازی کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما