loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کیفیت در آموزش عالی

توسعه فضیلت حرفه ای

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101626 10003022
92,000 87,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل 8 فصل است. فصل اول، بررسی انتقادی درک همگان از کیفیت است. در این فصل گفته می‌شود که کیفیت نباید رویکردی مدیریتی باشد، بلکه باید فضیلتی حرفه‌ای باشد.

فصل دوم، نگاهی انتقادی به مفهوم کیفیت به‌مثابه تحول می‌اندازد.

فصل سوم، بر تجربه استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از فرهنگ کیفیت در انگلستان مبتنی است و در آن تفاوت‌ها تجزیه‌وتحلیل می‌شود تا نشان داده شود که تجربه استادان و دانشجویان متفاوت از هم و گاهی متضاد است و انتظار آن‌ها از کیفیت نیز فرق می‌کند.

در فصل چهارم، ارتباط بین رضایتمندی دانشجویان و آموزش با کیفیت از منظر دانشجویان دکترا و استادان راهنمای آن‌ها بررسی می‌شود.

در فصل پنجم، گفته می‌شود که توانایی و قابلیت یادگیری باید در درون دانشجو به‌وجود آید تا بدین ترتیب تجربه یادگیری مثبت وی افزایش یابد.

در فصل ششم، پیشنهاد شده است که باید به تخصص استادان اعتماد داشت تا بتوان استادان را تشویق به تعهد بیشتر در کار خود کرد. در فصل هفتم، پیشنهادهایی برای اصلاح سیستم ارزیابی کیفیت، ارائه می‌شود و در فصل آخر، تأثیر مثبت تلقی از کیفیت به‌مثابه فضیلتی حرفه‌ای بر بهبود آموزش و یادگیری دانشگاهی، شرح داده می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما