loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پداگوژی دانشگاهی؛ دیالکتیک نظر و عمل

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده محمد یمنی دوزی سرخابی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 502

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101631 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هم‌زیستی، گفتگو و فهم متقابل بین رشته‌های تخصصی از ضروریات برای فهم پیچیدگی‌های سیستم‌های دانشگاهی است. چگونه پداگوژی دانشگاهی با توجه به دیالکتیک نظر و عمل، می‌تواند در یک فضای اجتماعی تر، عادلانه تر، با حس زیباشناسانه در بستری از شوق و ذوق و البته در بستر اخلاق نظری و عملی زمینه مناسبی برابی تفکر پداگوژیک بوجود آورد تا در ارتباط تعاملی با موقعیت‌های پیچیده آموزش و یادگیری به خود سازماندهی این موقعیت‌ها منجر شود؟ برای این مهم تعامل مستمر ذهن مدیران دانشگاه‌ها در سطوح مختلف آن با واقعیت‌های موجود در سیستم‌های دانشگاهی و تأمل در پدیده‌های نوظهور در آن‌ها ضروری است. مفهوم پداگوژی که در این کتاب برآن تأکید داریم هرگز در سطح فن نمی‌تواند قرار گیرد و با تأکید بر پیچدگی فزاینده سیستم‌های دانشگاهی، یادگیری را در فضایی ذوق انگیز به‌مثابۀ تولید معنی تفسیر می‌کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما