loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفت و گو بی حجاب

3 (1)

ناشر آرما

نویسنده محمدحسین مطهری | فاطمه ناصری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 404

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101636 10003022
160,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فارغ از این موضوع که حجاب معضل یا آسیبی اجتماعی محسوب میشود یا نه گام
نخست پاسخ به این پرسشها است
حجاب چطور مسئله ما میشود؟
. حجاب چگونه به پرسشی مهم تبدیل شده که فارغ از باورداشتن یا باورنداشتن به آن ذهن عوام و نخبگان جامعه را مشغول خود میکند؟
. اصلا آیا حجاب باید مسئله ما باشد؟
. اگر حجاب باید مسئله ما باشد، دلیلش چیست؟
علی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران است. او معتقد است تا وقتی که امر جنسی و پوشش مسئله ماست حجاب هم خواه ناخواه مسئله ما میشود.
«به نظرم به علت حواشی و محصولاتی که همه ما در جامعه می بینیم تا وقتی که بزرگ ترین و انکارنشدنی ترین مسئله ما امر جنسی است، حجاب قطعا مسئله ماست. اصلا ما در اولین ساعات تحصیلمان یاد گرفتیم که انسان ها سه نیاز اولیه دارند: خوراک، پوشاک، مسکن تا آن موقعی که پوشاک نیاز آدم هاست. حجاب هم مسئله اجتماعی خواهد بود و به نظر من کردن
انکار کردنش وقت تلف کردن است. بهتر است که بپذیریم و به حجاب بپردازیم و به عنوان مسئله .مهمی هم بپردازیم. اینکه مدام انکارش کنیم و بگویم چرا مسئله ماست معطل کردن خودمان است.»

کتاب گفت و گو بی حجاب اثر محمدحسین مطهری و فاطمه ناصری از انتشارات آرما منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما