loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درس های مکاسب - جلد پنجم: الخیارات

برگرفته از درس های فقیه عالی قدر حاج سید حسن مرتضوی (دامت برکاته)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101701 10003022
210,000 189,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، برگرفته از درس های آیت الله سید حسن مرتضوی و به قلم سید محسن مرتضوی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

کتاب پیش رو که با عنوان «درس های مکاسب(کتاب الاخیارات)» به رشته تحریر درآمده، برگرفته از درس های پربار و شاگردپرور فقیه عالی مقام و استاد برجسته حوزه های علمیه، استاد سید حسن مرتضوی است که دوره های متعدد در حوزه علمیه نجف اشراف و مشهد مقدس در جمع صدها نفر از طلاب و فضلا ارائه شده است.

عمق، دقت علمی و تسلط فوق العاده بر مباحث، بیان شیوا، رسا و دلنشین، دسته بندی بدیع و ابتکاری، همراه با ذکر مثال های متعدد و کاربردی، از ویژگی های بی بدیل درس های استاد بود که خاطره شیرین آن در خاطر شاگردان ماندگار شده است.

جلد پنجم این مجموعه که به مباحث «اقسام خیارات» کتاب مکاسب شیخ اعظم انصاری(ره) اختصاص دارد، در 5 بخش و از بخش نهم تا یازدهم این مجموعه را شامل می شود.

عناوین بخش‌های مختلف این اثر عبارتند از:
اختلاف متبابعین در خیار (ادامه خیار عیب)
احکام خیارات
نقد و نسیه
احکام قبض
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما