loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنسیت و چهره تغییر یافته آموزش عالی؛ آینده ای زنانه؟

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 101737 10003022
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بحث زنانه‌شدن آموزش ‌عالی و ورود سیل‌آسای دختران به دانشگاه‌ها، ازجمله مباحثی است که در سال‌های اخیر در مجامع علمی و پژوهشی و رسانه‌های مختلف در کشور ما به چشم می‌خورد. مسئله‌ای که نویسندگان این کتاب نیز با ارجاع به تجربۀ جهانی، درصدد پاسخ به آن‌اند؛ یعنی پیامدها و اثرات جنسیتی‌شدۀ آموزش ‌عالی در زندگی و تجربۀ کاری زنان، مسئلۀ زنان کشور ما نیز هست، به‌طوری‌که جامعۀ ایران یکی از ارجاعات همین کتاب است.

گرچه تخصص و حوزۀ پژوهشم، «جامعه‌شناسی مصرف» و «فرهنگ مادی» است اما وقتی پیشنهاد ترجمۀ این کتاب را دریافت کردم، به‌عنوان یک زن که سال‌های طولانی در دوره‌های مختلف زندگی‌ام- اعم از تحصیل در دانشگاه، تدریس در دانشگاه و دخترم که اکنون دانشجوست- درگیر آموزش ‌عالی و این مسئله هستم، آن را پذیرفتم، به‌ویژه آنکه نیاز جامعۀ امروز ماست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما