loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ساعت 1:25 شب به وقت بغداد: خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی عادل خانی

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب مریم احدپور

مصاحبه گر اسماعیل امامی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 167

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10191 10003022
33,000 31,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عادل خانی پدر دو فرزند است. او در منطقه جنوب و غرب رو در روی عراقی ها ایستاد و در 24 اردیبهشت 1365 در منطقه حاجی عمران به اسارت عراقی ها درآمد. او برای بازگشت به ایران چهار سال و سه ماه و پنج روز صبر و شکیبایی کرده است. خانی جانبازان سی درصدی جنگ تحمیلی است . کتاب ساعت 1:25 شب به وقت بغداد، توسط آقای اسماعیل امامی و همسر محترمشان خانم مریم احد پور مصاحبه و تدوین شده است. در این کتاب علاوه بر خاطرات عادل خانی ، خاطرات خانم صنوبر فریاد مادر عادل خانی که شیرین و خواندنی است هم آمده است .
پیش از این، کتاب های اروند ما را با خود می برد، سربازان چکمه پوش و ترکش ها گرایم را گرفتند؛ از خاطرات رزمندگان اردبیل به چاپ رسیده است. کتاب ساعت 1:25 شب به وقت بغداد نیز کتاب دیگری از خاطرات رزمندگان اردبیل است .

من و حسین را قبل از این که به دادگاه ببرند در یک سلول آن قدر با کابل زدند که دیگر در سرو بدنمان جای سالمی باقی نماند. همه جای بدنمان زخمی و کبود بود و از زخم هایمان خون جاری می شد. آنها ما را در آنحال و روز تنها گذاشتند و رفتند . دور و بر ما پر از اسکلت و خون خشک شده بود. به محض رفتن عراقی ها بی حال بر کف زمین افتادیم و چند لحظه بعد متوجه شدیم که هزاران مورچه درشت به ما حمله کرد اند. تمام بدنمان پر از مورچه شده بود. و ضعیت دیوانه کننده ای بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما