loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الکتروسلامت: پژوهش نظریه و توسعه یک رویکرد چند رشته ای

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب به توصیف نظریه و روش‌هایی می‌پردازد که توسعه، پیاده‌سازی و ارزشیابی فناوری‌های الکتروسلامت را از دیدگاه روان‌شناسی و فناورانه همراهی می‌کنند. ستون فقرات این کتاب از اصول و ساختار نقشه‌راه CeHRes الهام گرفته شده است، چارچوبی چند رشته‌ای که جنبه‌هایی از رویکردهایی مانند؛ طراحی انسان محور، روان‌شناسی، فناوری اقناعی و الگوسازی کسب‌وکار را ترکیب و استفاده می‌کند. با مطالعه این کتاب، بینش بیشتری در مورد اینکه الکتروسلامت چیست، زیربنای نظری آن چیست و چگونه و چرا باید توسعه، پیاده‌سازی و ارزشیابی شود، با استفاده از نظریه‌ها، پژوهش‌های کاربردی و نمونه‌‌هایی از عمل به‌دست خواهید آورد.

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های کارشناسی مرتبط با رفتار سلامت، روان‌شناسی، علوم سلامت، ارتقاء سلامت و داده‌ورزی سلامت مناسب است. از آنجایی که این کتاب اصول و نظریه‌های اصلی را پوشش می‌دهد، بنابراین برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا نیز مناسب است. تمرکز کتاب بر کاربرد عملی اصول نظری، روش‌ها و مطالعه‌های موردی حاصل از عمل تضمین می‌کند که برای افرادی که در عمل کار می‌کنند، برای نمونه، طراحان، سیاست‌گزارن یا متخصصان مراقبت‌ سلامت که با فناوری‌های الکتروسلامت کار می‌کنند، از ارزش افزوده برخوردار است. همچنین مطالعه این کتاب به عنوان منبع در واحد درسی فناوری کاربردی در آموزش و ارتقاء سلامت پیشنهاد می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما