loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درمان بی درمان: نابودی سرطان نه انسان

5 (1)

ناشر سفیر اردهال

نویسنده رابرت جی. رایت

مترجم نادر رهنما | طوبی مردانی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 336

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

این کتاب یک منبع اطلاعاتی فوق­العاده‌ای برای افرادی است که به تحقیق و مطالعه در مورد ارتباط قطعی بین مواد غذایی و سلامت می­‌پردازند. رابطه بین قلیایی بودن و اکسیژن سلولی به خوبی تعریف شده و به این سوال که چه کاری باید بکنم و چه کاری را متوقف کنم، به خوبی پرداخته شده است.

نویسنده کتاب، باب رایت، درمان­‌های طبیعی متعددی را برای سرطان شرح می‌دهد. او در مورد اهمیت ویتامین دی می­‌گوید و حتی به طور جزئی­‌تر به آزمایش ادرار ناوارو، که روشی طبیعی و غیر تهاجمی برای تست سرطان است، اشاره می­‌کند. این کتاب به خوبی سازماندهی شده و شامل همه حقایق است، هر چند ممکن است که این اطلاعات شناخته شده نباشند. با اینکه شخصا قبلا کتابی در مورد درمان­های سرطان نوشته ام، از دقت و وضوح کلمات آقای رایت حیرت­زده شده ام. صادقانه بر این باور هستم که چه |سرطان داشته باشید چه نداشته باشید، باید حتما این کتاب را بخوانید!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما