loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

133 نفر آخر: خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی شریف صابری

3 (1)

ناشر سوره مهر

مصاحبه گر محسن سنچولی پردل

تعداد صفحات : 124

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «133 نفر آخر»، خاطرات شریف صابری، آزاده ای از دیار سیستان، عنوان کتابی دیگر با موضوع خاطرات اسراست. محسن سنگچولی در این کتاب خاطرات این رزمنده سیستانی را نگاشته است. صابری در سال 65 به خدمت سربازی می رود و در سال 67، سال پایان جنگ، به اسارت دشمن درآمد. نکته جالب اینکه او زمانی به اسارت نیروهای عراقی درمی آید که قطعنامه از سوی دو کشور ایران و عراق پذیرفته شده است. در ابتدای این کتاب، بعد از مقدمه، زندگی نامه شریف صابری به قلم خودش آمده است. فصل دوم کتاب شامل خاطرات صابری از حضور در جبهه است و فصل سوم هم خاطرات بعد از اسارات او را شامل می شود. در پایان کتاب هم تصاویر و عکس های صابری منتشر شده است.

پس از پیمودن تقریبا دو ساعت به شهر یعقوبه منتقل شدیم ما را به داخل یک پادگان نظامی بردند. در آنجا تعداد زیادی اسیر نگهداری می شد. ما را به سوله ای با گنجایش تقریبا دو هزار نفر بردند. جایی برای نشستن نبود. هیچ کس به سراغ ما نمی آمد. نگهبانان در اطراف سوله قدم می زدند و گاهی برای ترساندن ما به طرف سقف شلیک می کردند. چندین شبانه روز از غذا خبری نبود. شرایط بسیار سخت بودند. چندین نفر از بچه ها شهید شدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما