loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جامعه شناسی ارتقاء سلامت: تحلیلی انتقادی از مصرف، سبک زندگی و خطر

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب جامعه‌شناسی ارتقاء سلامت با تکیه برآثار اندیشمندانی چون؛ Foucault، Beck، Giddens، Featherstone و دیگران، ضمن ارائه اوّلین گزارش انتقادی جامعه‌شناختی از ارتقاء سلامت و پرداختن به آن در مجموعه‌ای از تغییر‌های جامعه‌ای فرهنگی گسترده‌تر مرتبط با نوین‌گرایی متأخر به عنوان یک موضوع کلیدی، به یک بررسی نظری و تجربی نیز می‌پردازد. این اثر تحلیل‌هایی از سیاست سلامت عمومی معاصر، سبک زندگی، مصرف، خطر و سلامت ارائه می‌دهد. همچنین نقدهای سیاسی جامعه‌ای ارتقاء سلامت را بررسی می‌کند و پیامدهای آن‌ها را برای سیاست‌گزاری و عملکرد بازتاب می‌دهد.

این اثر ضمن معرفی به عنوان یکی از منابع واحد درسیِ جامعه شناسی سلامت، توسط شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی، در سطح کارشناسی ارشد رشته آموزش و ارتقاء سلامت به دانشجویان و دانش‌پژوهان علوم سلامت و جامعه‌ای که علاقه‌مند به سلامت و سیاست‌های سلامت هستند خصوصاً ارتقاء دهندگان سلامت توصیه می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما