loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت برای پایداری؛ رویکرد تغییر در سیستم های اجتماعی

4.6 (7)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده جعفر ترک زاده | الهام راضی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102072 10003022
134,000 127,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پایداری سیستم های اجتماعی در شرایط تغییرات فزاینده، پیچیده و پویای محیطی حال و آینده، هم چالش اساسی و اجتناب ناپذیر و هم ضرورتی غیر قابل اغماض در مسیر کارآمدی، بقا و توسعه سیستم های مذکور و مدیریت آن هاست.

در این اثر تلاش شده است ضمن تبیین مبانی و مفاهیم کلیدی و الزامات اساسی پایداری سیستم های اجتماعی، چگونگی مدیریت محیط تعاملی در راستای تامین و تضمین پایداری سیستم ها در گستره چارچوبیپر بعد، پویا و همه جانبه نگر و مشتمل بر راهکارهای عمل پذیر، مفهوم سازی، طرح و تبیین شود.

این کتاب می تواند به عنوان منبع دروس مدیریت تغییر و نیز تئوری های سازمان و مدیریت در دوره های دکترا و کارشناسی ارشد رشته های مختلف مدیریت استفاده شود.

همچنین می تواند در برخی دروس رشته های علوم اجتماعی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای آنجا که بحث پایداری مطرح می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

نهایتا این اثر می تواند منبعی مفید برای علاقه مندان ، کارورزان و مدیران سطوح مختلف در حوزه های انسانی، اجتماعی و سیستمی باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سرونازی

واقعا کتاب خوبی هست. مطالب جالب و جدید زیادی داره و متنش هم خوبه هرچند یه جاهایی غلط تایپی هم داره.

10 دی 1401

رضا

کتاب علمی، و وزین و مملو از یافته ها و نکات جدیدی است که برای درک سیستم های اجتماعی و پویایی شناسی پایداری و مدیریت تغییر مفید و جالب هست. متن روان و شکلها و جداول زیادی دارد و واقعا ارزش خواندن دارد.

26 آذر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما