loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بسته سرباز

ناشر انقلاب اسلامی

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 250

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102242 10003022
250,000 225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این بسته منحصر به فرد شامل دوعنوان کتاب، 22 قطعه تصویر و یک قطعه پوستر می‌باشد.

اولین محصول این بسته، کتاب «یاران سلیمانی» است که بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم را در بر می‌گیرد که برخی از این بیانات برای نخستین بار منتشر شده است.

کتاب مصور «قاف»، دیگر محصول بسته‌ی سرباز، شامل خاطرات حاج قاسم سلیمانی از جنگ سی و سه روزه‌ی لبنان است که درقالب داستان تصویری منتشر شده است.

21 قطعه از عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در مورد شهید سلیمانی به چاپ رسیده است که 4 قطعه از این تصاویر برای نخستین بار منتشر شده است. همچنین عکس ویژه‌ای که به دیدار خانواده‌ی حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب در سال 1393 اختصاص دارد همراه با متن سخنرانی معظم‌‌له در این جلسه، برای نخستین بار منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما