loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چشم حاج آقا

مجموعه خاطرات از سفر‌های تبلیغی

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده رضا کشمیری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102337 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«چشم حاج آقا» مجموعه خاطرات طنز حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی از سفر‌های تبلیغی روایت‌ها از آغاز طلبگی و ماجرای اولین تبلیغ ایشان شروع می‌شود و با خاطرات جبهه و جنگ ادامه پیدا می‌کند، زمانی که به عنوان مسئول ستاد اعزام مبلّغ لشکر 41ثارالله فعالیّت می‌کند و ترکش شوخی‌های او حتی به تن فرماندۀ لشکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم می‌نشیند.

آقای جلالی چند سال بعد از پایان جنگ وارد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی ره می‌شوند و تحصیلات‌شان را تا مقطع دکترای روان‌شناسی تربیتی ادامه می‌دهند.

همزمان با تحصیل از سوی مرحوم علامه مصباح یزدی ره به عنوان مسئول دفتر انتخاب می‌شوند و بیش از بیست سال در آنجا خدمت می‌کنند تا اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار انتخاب می‌شوند.

در طول این سال‌ها سفر‌های تبلیغی ایشان همیشه و در سراسر کشور برقرار بوده و ماجرا‌های شیرین و جذابی برای‌شان اتفاق می‌افتد.

روایت این ماجرا‌های طنز‌آمیز را می‌توانید در کتاب چشم حاج آقا بخوانید. نویسنده با نثری روان و جذاب خاطرات را به تصویر کشیده و در کنار مطالب درس‌آموز لبخند‌های عمیق و طولانی به قلب و لب‌های شما هدیه خواهد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ابوفاطمه شهرستانی

چند تا از خاطره ها را خواندم
خیلی شیرین و خنده دار بود
عالیییییییییییه

28 دی 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما