loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنر خاک شدن

روایتی مستند _ داستانی از زندگی شهید سید محمود ابوترابی

ناشر یا زهرا (س)

نویسنده سید محمد ابوترابی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 116

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102354 10003022
33,000 31,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «هنر خاک شدن» نوشته سیدمحمد ابوترابی درباره داستان بزرگمرد هفده ساله‌ای است که با دوستانش یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ را در کانال گردان کمیل آفریدند و ابدی شدند.

سال‌های سال است که خاطراتی بهت‌آور روی قلبم سنگینی می‌کند و هر صبح و شام کوچکی و ذلتم را به رخ می‌کشد. خاطراتی که در آن صحبت از یکی، دوتا قهرمان نیست. هر چه قدرت تحمل داشته باشی و در عمق مسائل وارد شوی، فقط قهرمان می‌بینی؛ قهرمانی که نه تنها قصه‌سازند، بلکه تاریخ‌سازند. قهرمانانی که در آسمان‌ها معروف‌تر از زمین هستند. قهرمانانی زندگی‌ساز، قهرمانانی کشورساز و قهرمانانی وحدت‌ساز و قهرمانانی امنیت‌ساز.
 
وقتی این خاطرات انسان‌ساز را از ذهنم عبور می‌دهم، سنگینی صحنه‌ها به قدری است که ناخودآگاه زانو می‌زنم و بر بیچارگی خودم حسرت می‌خورم و بر روح قهرمانان جا گرفته در قلبم درود می‌فرستم؛ درودی همراه با عشق و تواضع. خدایا، مباد که در این دنیا و آن دنیا ما شرمنده جانبازی آنها باشیم و روی نگاه کردن در چشمان زیبای آنها را نداشته باشیم.
 
سیدمحمد ابوترابی یکی از کوچکترین و کم سن و سال‌ترین شهدای دفاع مقدس و سربازان خمینی کبیر بود که در سه عملیات بیشتر شرکت نکرد و خیلی زود به جمع دوستان شهیدش پیوست؛ اما در همین مدت کوتاه در صحنه‌های حماسه و آتش و خون، خوش درخشید و چنان سربلند و سرافراز از این امتحانات بیرون آمد که تا آخر عمر مرا بنده و گرفتار خود کرده است و در همه جا با افتخار خودم را به عنوان برادرش معرفی و در حسرت دیدارش لحظه شماری می‌کنم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما