loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهان آرا

جستارهایی از زندگی و خاطرات شهید سید محمدعلی جهان آرا

ناشر موسسه انتشاراتی روزنامه ایران

نویسنده علی اکبری مزدآبادی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 344

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب جهان آرا، خاطراتی از زندگی شهید سید محمد جهان آرا است، به نوشته علی اکبر مزدآبادی که توسط موسسه انتشاراتی روزنامه ایران به چاپ رسیده است.

یادداشت مولف: بسم الله الرحمان الرحیم
سلام و صلوات خدا بر پیامبر اعظم و خاندان جواهر وجودش: و سلام و درود بر خمینی عزیز، آن منادی عشق و ایمان و آن معشوق تا ابد جاویدان.
آبان 97 زمانی که با سرکار خانم«صغری اکبرنژاد» همسر شهید«سید محمد علی جهان آرا»قرار مصاحبه گذاشتم، تصور نمی کردم که یک سال بعد، کتابی با کیفیت حاضر آماده شود: اما به لطف خداوند متعال و عنایت شهید جهان آرا این اتفاق رقم خورد. خانم اکبرنژاد در سال 1377 مصاحبه ای کوتاه با جنابان بهبودی و سرهنگی انجام دادند که در دو هفته نامه ی«کمان»منتشر شد. اوایل دهه 80 این مصاحبه در قالب کتابی مجمل روانه ی بازار نشر گردید. منبع تمامی روایت هایی که از خانم اکبرنژاد در روزنامه ها، مجلات و ویژه نامه های مختلف با موضوع شهید جهان آرا چاپ شده، بازنشری است از همان مصاحبه ی سال 77. زمانی که با پی گیری های ما حاضر به انجام مصاحبه شدند، از ایشان پرسیدم...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما