loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حیات برتر (معاد از منظر قرآن)

نظام تربیتی و معرفتی 10

ناشر لیله القدر

نویسنده علی صفائی حائری

تحقیق و تنظیم کتاب موسسه فرهنگی تحقیقاتی لیله القدر

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10241 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حیات برتر (معاد از منظر قرآن)، نوشته استاد علی صفائی حائری (عین.صاد) است و در انتشارات لیله القدر منتشر شده است. حیات برتر (معاد از منظر قرآن)، دهمین کتاب از مجموعه نظام تربیتی و معرفتی است.

استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) با طرح مسائل اساسی معاد در این مجموعه به تبیین سه مسئله کلیدی در این حوزه می پردازد :
در مرحله اول ضرورت معاد را به گونه ای اثبات می کند که هم منکرین معاد را به اقرار وا می دارد و هم بر ادعای کسانی که منکر اثبات عقلی معاد هستند خط بطلان می کشد.و مهم تر اینکه از برهانی استفاده میکند که بسیار قاطع و برای دیگران ناشناخته مانده است.
در مرحله دوم با تحلیل معاد جسمانی مشکل کسانی که معاد جسمانی را تعبدی می پذیرند نه تعقلی حل می کند.
و در مرحله سوم با تشریح خلود و ماندن ابدی اهل جهنم و حل این مساله پیچیده به همه شبهات و پرسش ها در این مورد جواب متقن می دهد.

قرآن نمی گوید معاد هست پس انسان برانگیخته می شود، بلکه می گوید انسان ادامه دارد پس معادی هست. معاد در قرآن، نتیجه ادامه انسان و ایمان به آن هم نتیجه ایمان به انسان است.آنچه در قرآن مطرح می شود بحث عشق به معاد است نه علم به معاد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما