loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جامعه تاب آور

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب «جامعه تاب آور» اثر مارکوس کی. برونمایر، با پرداختن به اثرات اقتصادی مالی و اجتماعی بیماری کرونا بر جوامع انسانی در کشورهای جهان،به بررسی موضوع تاب‌آوری در آنها پرداخته است. برونمایر در این کتاب، گسترش همه‌گیری ویروس کرونا در سرتاسر دنیا را تجربه‌ای گران‌بها برای ایجاد یک جامعه منعطف با توجه به تأثیر این بیماری بر همه وجوه زندگی بشر می‌داند و به دنبال پاسخ به این پرسش اساسی است که یک جامعه چگونه می‌تواند از تاب آوری کافی برخوردار باشد تا بر اثر شوک های برون زایی چون همه گیری کرونا یا بحران‌های مالی دچار فروپاشی نشود. بحران بیماری کرونا زنگ هشداری برای سیاست مداران و برنامه ریزان بود که نشان دهد کشورهایی که دارای تنوع اقتصادی در حوزه درآمدزایی هستند، در مقایسه با کشورهایی که وابسته به درآمد یک حوزه خاص هستند، ضربه های کمتری از چالش‌های اینچنینی خواهند خورد و جوامع آنها کمتر دچار آسیب می‌شوند.

این کتاب نشان می‌دهد جهان چگونه در کل می تواند تاب آوری خود را افزایش دهد. همه گیری کرونا به ما یادآوری کرد که در جامعه جهانی زندگی می‌کنیم و در نتیجه به تاب آوری جهانی نیاز داریم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما