loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبارزه به روایت شهید مهدی عراقی

3 (1)

ناشر موسسه انتشاراتی روزنامه ایران

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 384

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102459 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
115,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

معرفی کتاب
با قاطعیت می توان گفت که اولین تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، گفته ها و ناگفته‌های شهید حاج مهدی عراقی است که در پاییز و زمستان 1357 در شهر پاریس روایت شده است.

دانشجویان پرشور که گرد امام خمینی(ره) جمع شده بودند، مرد میانسال و خوش کلام را برای گفت وگو سر شوق آوردند و شهید مهدی عراقی نیز در جلسات متعدد، بخشی از سابقه مبارزاتی‌اش را بیان کرد آنچه در این مجموعه می‌خوانید، ویراستی نو از مجموعه گفت وگوهای شهید عراقی است که پیشتر با عنوان «ناگفته‌ها» منتشر شده بود. این ویراست به همت آقای امیر عراقی، فرزند شهید عراقی انجام شده است.

همچنین در توصیف زندگی شهید مهدی عراقی یک مدخل پژوهشی تدوین شده که پیش از بخش گفت و گوها آمده است.

لازم است ذکر شود که متن فوق و پانویس‌ها در حدود سی سال پیش تنظیم شده‌اند و شیوه نوشتار و برخی اطلاعات نظیر اسامی خیابان‌ها و غیره متناسب با آن سال‌ها توسط مصحح درج شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما