loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محرمانه های اقتصاد ایران - جلد دوم

گفتگو با دکتر معمد جواد ایروانی وزیر اقتصاد دولت در دوران دفاع مقدس

ناشر موسسه انتشاراتی روزنامه ایران

تحقیق و تنظیم کتاب مهدی مهرپور | میثم مهرپور

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102460 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
75,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب محرمانه های اقتصاد ایران، روایتی از مسائل پشت پرده اقتصاد ایران در چهل سال گذشته است.
در این دوران، اقتصاد ایران با فراز و فرودهای فراوانی همراه بوده و موضوعاتی چون جنگ و بازسازی ویرانی های پس از آن، نوسانات قیمت نفت، تغییر در تفکرات مدیریتی کشور ، مسائل تحریم، سیاست های بین المللی و غیره .
چالش ها و فرصت های زیادی را در دوره های مختلف فراروی مسئولان و مدیران ارشد مدیریتی کشور قرار داده که نیازمند اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی بوده است.
اما در این مسیر همواره مسائل پشت پرده ای قرار داشته که تاثیرات زیادی بر تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های کلان اقتصاد کشور داشته که شاید غیر از جلسات خصوصی، کمتر درباره ی آن ها صحبت به میان آمده و یا اخبار آن منتشر شده باشد.

مسائلی که دانستن آن ها می تواند درس ها و عبرت های زیادی برای مدیران آینده و متخصصان کشور داشته باشد.

کتاب حاضر، جلد دوم از یک مجموعه دو جلدی و حاصل گفتگوهای مهدی و میثم مهرپور با دکتر محمد جواد ایروانی است که در دوران حساس دفاع مقدس ، بین سال های 1364 تا 1368 وزیر اقتصاد دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

این کتاب در نه بخش تنظیم گردیده و موضوعاتی چون تحول سیستم بانکداری کشور در آن دوره، استقراض خارجی و قبول قطعنامه و تاثیرات آن در اقتصاد کشور مورد بحث و واکاوی قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما