loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درس هایی از هدفمندی یارانه ها

هدفمندی یارنه ها؛ دیروز، امروز، فردا - گفت و گو با دکتر محمد رضا فرزین دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها در دولت های نهم و دهم

ناشر موسسه انتشاراتی روزنامه ایران

گردآورنده کتاب مهدی مهرپور | میثم مهرپور

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102468 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
50,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «درس‌هایی از هدفمندی یارانه‌ها در ایران» از جمله معدود کتاب‌هایی است که به موضوع هدفمندی یارانه‌ها در ایران می‌پردازد و پیشینه حال و آینده این طرح را مورد بررسی قرار می‌دهد اگر چه بحث هدفمندی یارانه‌ها از زمان دولت‌های هفتم و هشتم در کشور مطرح شد و اقداماتی هم در این زمینه به انجام رسید اما این طرح به طور جدی در دولت نهم و دهم در دستور کار قرار گرفت و از سال 1389 به صورت گسترده به مرحله اجرا گذاشته شد. این طرح از همان ابتدا با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود و در سال‌های بعد به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور در سایه تحریم‌ها با چالش‌های بیشتری مواجه شد.در حال حاضر نیز بحث‌های زیادی راجع به این طرح و نحوه اجرای آن در میان مسئولان و متخصصان اقتصادی وجود دارد.

کتاب حاضر، حاصل گفتگوهای مهدی مهرپور و میثم مهرپور با دکتر محمدرضا فرزین است. دکتر فرزین که از اقتصاددان‌های شناخته شده کشور است که به عنوان دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها در دولت دهم اولین مجری اجرای این طرح اقتصادی بزرگ در کشور در سال 1389 بوده و گفته‌ها و ناگفته‌های زیادی راجع به این طرح و چگونگی اجرایش در آن دوره و سال‌های بعد ارائه کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما