loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد هنر و فرهنگ

3.2 (6)

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده برونو فری

مترجم محمد وجدانی | کمیل قیدرلو

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102487 10003022
127,000 114,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، برای مولفانی که قصد دارند کتاب درسی تالیف کنند، و برای افرادی که می خواهند تناسب یک کتاب درسی با مخاطبان ویژه اش را ارزیابی گنند، و نیز برای پژوهشگرانی که درباره کارایی کتاب درسی تحقیق می کنند مفید خواهد بود .

نگارنده در پی بررسی بیش از 500 منبع مرتبط با حوزه کتاب درسی، و نیز بر مبنای مطالعات آزمایش محور خود، دو هدف را در نگارش این کتاب مدنظر دارد:
1- مرور پژوهش های مربوط به کتاب درسی ، 2 - ارائه پیشنهاد هایی به مولفان و ویراستاران کتاب درسی برای تالیف کتاب درسی مفید.

بخش اول کتاب درباره روش های ارزیابی کتاب درسی است . در این روش ها از آزمایش، آراء کارشناسان و تحلیل متن استفاده می شود.. بخش دوم با قواعد واضح نویسی آغاز می شود و سایر موضوعات مهم آن عبارت اند از : امکان افزایش رغبت دانشجویان به کتاب درسی، ویژگی های شکل های موثر در کتاب درسی، رابطه شکل با متن و جنبه های ارزش سازانه کتاب درسی، کتاب های درسی در تکوین نگرش دانش آموزان به مردم، و در شکل گیری اهداف و اعتماد به نفس دانش آموزان نقش دارند.

بدین ترتیب ، کتاب های درسی بر سرنوشت جوانان اثر می گذارند، پس شایسته است که مورد نظارت دقیق جامعه باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فرزاد

این کتاب قبلا ترجمه شده بود، عنوان رو عوض کردن به شک افتادم کتاب جدیدی هست که نبود

9 اسفند 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما