loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مگر چشم تو دریاست

خاطرات انسیه جنیدی، مادر شهیدان محمد، عبدالحمید، نصرالله و رضا جنیدی

ناشر موسسه انتشاراتی روزنامه ایران

نویسنده جواد کلاته عربی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102503 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
110,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، به روایت مادر شهیدان جنیدی از زندگی خود و چهار فرزند شهیدی می پردازد.

ماجرای کتاب از شهر کوچک پیشوا در خانه و خانواده ای سنتی شروع می شود.

راوی در بیان خاطرات دوران کودکی و نوجوانی خود، به نوعی به بیان سبک زندگی ایرانی اسلامی با پیوست های فرهنگ محلی می پردازد که در جای خودش اهمیت قابل توجهی دارد.

در ادامه و پس از ماجرای ازدواج، زندگی راوی در شهر قم و در فضای زندگی طلبگی رقم می خوردو این قصه ادامه دارد تا بحبوحه انقلاب و بازگشت دوباره خانواده جنیدی به شهرستان پیشوا، فعالیت های انقلابی یک بانوی بسیار سنتی در حوادث انقلاب هم در این کتاب حائز اهمیت است.

با پیروزی انقلاب حاج آقا جنیدی پدر خانواده با حکم امام خمینی به امامت جمعه شهرستان رود سر منصوب می شود و با شروع جنگ و ازدواج پسرها ، فعالیت های اجتماعی و انقلابی خانواده جنیدی وارد فصل جدیدی می شود.

بانو جنیدی در این کتاب علاوه بر بیان خاطراتی از دوران زندگی تا شهادت چهار فرزندش، در بخش هایی از کتاب به بیان فعالیت های خانوادگی شان همراه داماد، عروس ها و همسرش در پشتیبانی جبهه ها می پردازد.

نویسنده در این کتاب سعی کرده با نثری روان و صمیمی، خاطرات پرفراز و نشیب این بانوی ایثارگر و خانواده مجاهدش را در قالب روایتی دلنشین ارائه نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما