loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیر تحول متافیزیک مدرن: معنا بخشیدن به چیزها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102525 10003022
404,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پیش‌رو به تاریخ ایده‌های متافیزیکی از فلسفه مدرن، با پیشگامی دکارت، تا دوران معاصر می‌پردازد. اِی. دبلیو. مور با تلقّی متافیزیک به منزله «عام‌ترین تلاش برای معنابخشیدن به چیزها»، «سیر تحوّل» این قلمرو فکری را از خلال برداشت‌‌های مختلف از امکان، گستره، و حدود آن ترسیم می‌کند. این اثر با کنارگذاشتن مرزبندی‌های مرسوم بین سنّت تحلیلی و سنّت‌های فلسفی دیگر، طیف وسیعی از فلاسفه _از فرگه تا نیچه، و از دامت تا دلوز_ را زیر چتر معنای گسترده‌‌اش از متافیزیک جای می‌دهد. نگارنده همچنین با برجسته‌کردن نقش و اهمیت متافیزیک، همچون «دانش رشته‌‌ای انسان‌گرایانه»، نشان می‌دهد متافیزیک چگونه می‌تواند در مواجه شدن با مقتضیات متحوّل انسانیت‌مان، به شیوه‌هایی اساساً جدید از طریق فرایند پیوسته خلق و بازخلق معانی کمک‌مان کند.

کتاب حاضر به عنوان یک کتاب مبنایی می‌تواند برای درس‌های «تاریخ فلسفه غرب 2 و 3» و «فلسفه معاصر» در دوره کارشناسی رشته فلسفه و حکمت اسلامی، «فلسفه جدید 1 و 2» و «کانت و ایدئالیسم آلمانی» در دوره کارشناسی رشته فلسفه، و «متافیزیک تطبیقی» در دورۀ کارشناسی ارشد فلسفه علم استفاده شود. همچنین در هر درس دیگری که به مباحث متافیزیکی در فلسفه مدرن، فلسفۀ معاصر و فلسفه پسامدرن مربوط باشد می‌توان از این اثر بهره برد. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما